RynekNC.pl

Blog o Nowych Technologiach i Biznesie

BiznesPoradnik

Gadżety reklamowe w branży motoryzacyjnej

Gadżety reklamowe w branży motoryzacyjnej

Konkurencja w branży motoryzacyjnej jest ogromna. Na rynku konkurują nie tylko marki, ale również dealerzy samochodowi, komisy sprzedające pojazdy używane i warsztaty naprawcze. 

Duże kampanie reklamowe wykorzystujące np. telewizję zarezerwowane są dla producentów samochodów. Lokalnym podmiotom pozostają raczej inne formy marketingu. Czy mogą to być gadżety reklamowe? Jak ta forma promocji sprawdza się w przypadku salonu, komisu samochodowego lub serwisu? 

Klasyczne gadżety reklamowe

Istnieje kilka klasycznych gadżetów reklamowych wykorzystywanych w branży motoryzacyjnej. Należą do nich breloczki, okładki na dokumenty i zapachy samochodowe. Stanowią one absolutną podstawę asortymentu upominków dla klientów firm z branży.

Są to gadżety cieszące się niesłabnącą popularnością i zapewniające dużą liczbę ekspozycji. Szczególnie jeżeli firma postawi na produkty trwałe i wysokogatunkowe.

Gadżety reklamowe wpływające na poziom bezpieczeństwa

Istnieje duża grupa posiadaczy samochodów ceniących sobie gadżety reklamowe zwiększające bezpieczeństwo podróżowania samochodem. Dla takich klientów warto przygotować upominki wpisujące się w ich potrzeby. Do najpopularniejszych prezentów z tej kategorii należą apteczki, kamizelki odblaskowe oraz zestawy ratunkowe.

Alternatywą dla tych produktów mogą być zestawy narzędzi. Są one przydatne w przypadku wystąpienia awarii lub konieczności wykonania drobnych napraw.

Przydatne gadżety reklamowe

Podróże do pracy, delegacje, wyjazdy weekendowe lub wakacyjne – wszystkie te okazje sprawiają, że Polacy spędzają w swoim samochodach coraz więcej czasu. Dlatego potrzebują przedmiotów, które sprawiają, że podróż jest łatwiejsza, przyjemniejsza i bardziej komfortowa. Warto o tym pomyśleć przygotowując kampanię z wykorzystaniem gadżetów reklamowych.

Jakie są najciekawsze i zarazem najbardziej popularne pomysły na upominki promocyjne dla kierowców? Oto kilka przykładów:

  • okulary przeciwsłoneczne z logo firmy,
  • akcesoria do telefonu komórkowego – ładowarka samochodowa lub uchwyt na smartfona,
  • organizery do bagażnika,
  • skrobaczki do szyb,
  • kubki termiczne.

Gadżety reklamowe dla dzieci

Kampania wykorzystująca gadżety reklamowe może być także ukierunkowana na najmłodszych pasażerów. Nie od dzisiaj wiadomo, że długa podróż samochodem powoduje, że dzieci się nudzą. Powoduje to narastanie zdenerwowania u ich rodziców i zmienia każdą podróż w istny koszmar.

Dlatego kierowcy posiadający dzieci doceniają upominki promocyjne sprawiają, że dzieci mają się czym zająć w trakcie długiej jazdy samochodem. To najpopularniejszych gadżetów tego typu należą organizery na zabawki, maskotki i modele aut.

Podsumowanie 

Kampanie z wykorzystaniem gadżetów reklamowych to dobra forma promocji dla lokalnych dealerów samochodowych lub warsztatów naprawczych. Są lubiane przez kierowców, wzmacniają relację z firmą i podnoszą poziom zadowolenia klientów. 

W branży motoryzacyjnej warto wykorzystywać upominki związane z podróżowaniem samochodem i wpisujące się w potrzeby kierowców i pasażerów. Na szczęście możliwych rozwiązań jest wiele i z każdym rokiem pojawiają się nowe.

Udostępnij